niedziela, 28 września 2014

Sposób na bałaganiarę :-)

   Jak każda Ryba jestem koszmarnie roztargnionym bałaganiarzem,
ciągle różne rzeczy odkładam w inne miejsca niż te właściwe i bez przerwy ich szukam, zapominając gdzie odłożyłam.
Ściereczki do czyszczenia okularów wkładam w ozdobne puszki ale za każdym razem w inną i trzeba wszystkie przejrzeć by trafić na jakąś szmatę do bryli.
V. już nie ma siły, wczoraj wszystkie przekopał i znalazł :-D
Ale dzisiaj zobaczyłam ścierkę na mojej małej tablicy korkowej, no i mam szmatę na ścianie :-)
Może to i dobry pomysł by na widoku tak trzymać!

 
   Ogólnie to niedziela do kitu dzisiaj :-(
nie mogę mówić tak koszmarnie gardło boli,
cała rozbita jakaś i obolała jestem i na nic siły nie mam, kiszka! :-(
Gotować się nie chce, jeść się nie chce,
popijanie sprawia okropny ból,
Siemię lniane i prawoślaz bokiem wychodzą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz