środa, 2 lipca 2014

Segregator z pudełka - recycling DIY

Skończyły się tabletki do zmywarki,
niosłam już do papierów karton po nich ale wróciłam z nim i na szybko zrobiłam mały podręczny niezbędnik-segregator :-)

Pudełko obcięłam jak w tym linku http://www.adorosa.pl/2014/06/diy-miniaturowy-segregator.html

Segregator będzie mi służył za piórnik, listownik, pojemnik na papiery i notatniki :-)
Nie mam żadnych ozdób profesjonalnych dlatego ponaklejałam byle jak kartki ze starej książki i wydrukowałam kilka obrazków ładnych :-)


Wygięłam, na kształt serca, zwykły spinacz biurowy :-)
 będzie służyć jako uchwyt, na luźne karteczki z notatkami albo na miarkę, która się ciągle zapodziewa :-)


Znalazłam też kawałek gumy-taśmy, która jest ostatnio dość modna ;-)
haha, jak gumka może być modna,?!?
ano może, do kupienia są, robione (z tej gumki-tasiemki) opaski na nadgarstek (najlepiej jak jest ich dużo i każda w innym kolorze, iiiihahaaaa)
zawiązane właśnie w taki oto sposób, na supełek :-)


Gumka jest delikatna, i bardzo miękka, z jednej strony matowa, a po drugiej błyszcząca, wykorzystałam ją jako przytrzymywacz i wieszaczek.
Owinęłam wokół segregatora i gotowe :-)

u mnie służy za wieszak na broszki, ołóweczek

 i karteczki samoprzylepne






 Rozwalony guzik od spodni akurat dał radę się wbić w karton opakowania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz