sobota, 5 lipca 2014

Programy, filmy w TV

      Nie rozumiem i nie jestem w stanie pojąć działania rady programowej naszej telewizji, najgorszy badziew i chłam emitowany jest od południa do wieczora (czyli w najlepszym czasie antenowym) 
Kto to w ogóle ogląda?!!! Taka sieczka że głowa boli!
     Czytając program na Onecie staram się coś wybrać dla siebie by zaplanować wieczór lub noc, a tam mi proponują przekładaniec:
durne seriale dla kucharek przetykane filmami paradokumentalnymi, sitcomami ze śmiechem z puszki lub największe zuo czyli szołtalynty,
mój  pilot mknie i prześlizguje się jak strzała :-)

      Czy jest to chorobą naszych czasów?!  Czy naprawdę ktoś na to patrzy!?!
Chyba nie tylko ja to spostrzegam! 
Fakt, przez 18 lat nie miałam telewizora i nic nie oglądałam, może dlatego tak strasznie bije mnie to po oczach, jest zaskoczeniem i szokiem :-(

       Od 2 w nocy dopiero nadawane są ciekawe filmy i programy :-(
Wiem, mogę sobie nagrać na pendriwie ale kocham oglądać nocą, może bym oglądała wcześniejszą nocą ;-)  wtedy nie musiałabym codziennie kłaść się spać między 4, a 5 rano :-)
       Kocham stare polskie filmy, uwielbiam dokument, najczęściej ograniczam się do Kultury, Historii i Stopklatki, inne programy odpuszczam, czaaaasem coś niezłego jest na TTW albo Fokusie.

       Najbardziej ubolewam, że tak bardzo niewiele jest dobrego dokumentu w naszej tv, a jeśli jest to o bardzo chorej porze :-(
Dlatego też postanowiłam dodawać tutaj, na blogu,  króciutkie notki o filmach dokumentalnych, które są najwartościowsze i można by je obejrzeć, jeśli będą powtórki.
Żałuję, że wcześniej nie wpadłam na ten pomysł.
   
Chciałabym nagrywać te programy i umieszczać linki na stronie, nie wiem czy się to uda, ale będę się starać, w nadziei, że znajdą się może osoby, którym także sprawi to wielką  radość :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz