niedziela, 22 czerwca 2014

Podkładka z jeansu DIY recycling

Potrzebne są:

laski kleju termotopliwego
glutownica
resztki jeansów


Jako, że dzisiaj mamy niedzielne lenistwo wymyśliłam, że wezmę kilka par starych jeansów i potnę na kwadraty by uszyć z nich poduszkę albo narzutę.
Znudzona ciągłością wycinania wykorzystałam resztki i powycinałam zewnętrzne i wewnętrzne szwy spodni, które potem zwijałam (te paseczki długie oczywiście) w ślimaczka i traktowałam klejem. Gdy paseczek miał się ku końcowi, ścinałam go na ukos i przyklejałam klejem, następny pasek ucinałam w drugą stronę i łączyłam z poprzednim też podklejając go klejem.

Na podkładkę o średnicy 17cm zużyłam 5 par spodni i 3 laski kleju :-)



Fajny byłby dywanik wykonany w ten sposób lecz nie mam pomysłu jak go wyprać gdy się uciapra :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz