niedziela, 22 czerwca 2014

Moje ulubione śniadanie :-)

          Nie wyobrażam sobie letniego śniadania bez pomidora i fety,
jeśli mam to dorzucam jeszcze inne składniki, które akurat są pod ręką.


sałata lodowa
pomidor
ser typu feta
*olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia Vita D'or
sok z cytryny
żyworódka


i mam bardzo smaczne, zdrowe śniadanie,
oczywiście nie popycham go żadnym chlebkiem ni bułeczką,
da się zjeść samą sałatkę, ale dochodziłam do tego latami.
a talerz można wylizać jak pies, mmm, pysia pysia :-)


         


Ostatnio przerzuciłam się z dziewiczej oliwy z oliwek na zdrowszy i wartościowszy olej rzepakowy, mój ulubiony Vita D'or kupuję w Lidlu, jest najlepszy i najsmaczniejszy i jest dwa razy tańszy od oliwy z oliwek i mogę go pić litrami.
         Nie jest to świństwo jak te wszystkie reklamowane oleje rzepakowe, które niby są z pierwszego tłoczenia, a poddają je rafinacji co jest zupełnie pozbawione sensu, bo przecież ten proces pozbawia olej wszystkich odżywczych wartości i witami.
       Olej z Vita D'or jest tłoczony na zimno. Nie jest to ujawnione na etykiecie ale po ciężkiej konsystencji, mocno żółtym nieco mętnym kolorze, konkretnym zapachu i wyczuwalnym delikatnym orzechowym smaku wnioskuję, że na 100% nie poddano go rafinacji co ma dla mnie ogromne znaczenie i co uznaję za wielki plus dla firmy go produkującej.



*Nie jest to przepis sponsorowany, polecam jedynie to co mi bardzo smakuje i jest barrrdzo zdrowe i pyszne :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz