sobota, 28 czerwca 2014

:-)

        Dzisiaj nagle musiałam szybko wyjść
nie miałam czasu na jakieś dokładne makijaże
posmarowałam się tylko korektorem tam gdzie były widoczne większe rany i blizny.
Zadziwiły mnie czerwone plamy przy kącikach ust, więc je też korektorem potraktowałam.
Wróciłam do domu,
umyłam twarz
spojrzałam w lustro zdziwiona: gdzie są moje plamy przy ustach?!??
Po chwili przypomniałam, że przed wyjściem piłam mus truskawkowy, OMG!!! <pacnięcie w czoło>

        No tak, i chyba wyrzuciłam przypadkiem mojego flat topa Hakuro :-(
nigdzie nie mogę go znaleźć,
rozumiem, że obieraki do warzyw ciągle do kosza wywalam wraz z obierkami, ale żeby pędzel do makijażu wyrzucić i to dość sporych rozmiarów pędzel!!! :-(


       Ogólnie dzisiaj wszystko z rąk leci i jakaś bardziej roztargniona i roztrzepana jestem niż zwykle, ale jeden plus jest :-)
dostałam dziś maila, bym podała dane, bo wygrałam w konkursie fotograficzno-kulinarnym :-) URAAAAAAAAA!
A zdjęcia posłałam na 3 godziny przed zakończeniem przyjmowania zgłoszeń :-)
Uuuuuurrrraaaaa!!!!!!! :-)

 Idę jeść pleśniaka co mi koślawy wyszedł i karbonary uszczknąć  :-) czyli jak zwykle późno-nocna kolacyjka się szykuje :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz