poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Segregator z pudełka i ecoklej. DIY recycling

Pudełeczko po tabletkach zmywarkowych.
Odcięłam mu górę i oderwałam ją.


Najpierw zrobiłam klej

Klej ekologiczny
2 łyżki mąki rozmieszałam w zimnej wodzie, zagotowałam około szklanki wody, wlałam mieszankę i pogotowałam ją okolo 15 minut. Powstał fajny klajster, który świetnie klei i mimo, że utytłałam wydruki i kartkę klejem to nie jest to widoczne, ładnie całość wyschła i dupr się trzyma :-)

Okleiłam starymi wydrukami, miałam akurat dwa identyczne obrazki mojej ukochanej malarki Victorii Frances


węższe ścianki okleiłam brązowa tekturką


Nakleiłam kółeczko, też wydruk laserowy


      Pudełko przeznaczyłam na gazetki, które trzymałam do tej pory w szafce pod zlewem, ciągle się rozwalały po podłodze dziadygi.
Ale teraz siedzą w kupie, to znaczy w pudełeczku, i wreszcie będę mieć porządek wyciagająć jedną w celu zapakowania w nią obierek :-)




Dziubuszek sie wietrzy sie :-)
Mówię, tłumaczę, że futero się myje, a nie wietrzy 
nie dociera.
Ale ogólnie to fajny z niego, tego Cześka, stoper drzwiowy :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz