czwartek, 28 sierpnia 2014

Makaron i kurki - banalnie prosty i szybki posiłek

Okrutnie głodna szybko zrobiłam sos z kurek.
      Podsmażyłam na złoto cebulkę, z dodatkiem soli by szybciej zmiękła,
dodałam pokrojone na grubo kurki (pół kilograma ich miałam), poddusiłam 5 minut.
Pokroiłam na plasterki trójkąt sera pleśniowego Lazur i umieściłam je na patelni z kurkami, włożyłam kilka łyżek śmietany 18% z Piątnicy.
Dałam kolejne 5 minut by ser się roztopił, na koniec sypnęłam natką pietruszki.
Ugotowałam płaty lazanii, polałam sosem. i gotowe! :-)
Mmm, pyszny aksamitny sos z doskonałym makaronem, mniamć.

Dla mięsożerców podsmażyć na masełku drobno pokrojony boczek wędzony i dodać do sosu.

    Kurki im krócej duszone tym lepsze, długie smażenie czy też duszenie powoduje, że robią się potwornie twarde i gumowate :-)

Zdjęcie beznadziejne, głodna byłam bardzo, a makaron trzeba jeść puki gorący :-)




Po obiedzie wzięłam się za przerabianie wczorajszego zaczynu na ciabatty.
Jutro będą pyszne buły na śniadanie :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz