poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Niedziela w Goczałkowicach

Cytat dnia:
Gdzie nie spojrzymy będzie ładnie,
Bo zamieszkamy wśród ogrodów…
Znajdziemy powód by być z sobą
Albo będziemy bez powodu…    

                                  A. Andrus


Gospodarstwo szkółkarskie "Kapias"

    Dzień potwornie upalny, co niestety nie pozwoliło mi normalnie funkcjonować,
aż dziwne, że zrobiłam jakiekolwiek zdjęcia,
bardzo wysoka temperatura i bardzo niskie ciśnienie osłabiły mnie i wykończyły,
a, długie chodzenie i jazda na tylnym siedzeniu dobiły mój biedny kręgosłup, który ledwo kwiczy.
I kolejna, już trzecia nieprzespana noc.
Dzisiaj (czyli w poniedziałek) nieco się ochłodziło wieczorkiem, popadało więc ożyłam nieco, ale tylko nieco ;-P

Drzewo butelkowo-bombkowe :-)



Piękne :-)


bardzo lubię tego typu kompozycje kwiatowe




Wnętrze sklepu



Ogromne kule nie są kulami sztucznego bukszpanu, nazwano je kulami rzeżuchy :-) 


Bardzo pomysłowa dekoracja sufitu w restauracji "Kapias"
niewiele doniczek robi za lampy, większość donic nie posiada żarówek :-)


 




Troszkę zimy



Kocham róże angielskie, moje ukochane ulubione :-)




Jeżóweczka









zielony labirynt

Przepiękne okoliczne budynki w mieście



Pobliski kościółek,
Bardzo rozbawił mnie ten widok i strzeliłam fotkę jaką zazwyczaj robią amatorzy tzw. fotka-pocztówka, do albumu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz