sobota, 31 października 2015

Magnesy DIY, recycling

           
      Dysponując lekkim nadmiarem czasu, wreszcie zrobiłam jakieś spójne w miarę magnesy na lodówkę. Wszyscy mają zawsze taki śmietnik magnesowy, że szkoda gadać i ja też go miałam :-)
     Długo zastanawiałam się co zrobić,
zwierzątka wszyscy mają, literki, cyferki, kulko-kluski, kwiatki, motylki, ludzkie zdjęcia, no nuuuda, jakieś reklamowe, gadżetowe, piwne, napojowe, jogurtowe, bleee.
A, że miałam duże szkiełka, ponad 4cm średnicy, wymyśliłam zegarki i kompasy :-)
    Wykorzystałam do przymocowania ciężkich szkiełek stare magnesy z papieru magnetycznego, które dokleiłam taśmą dwustronną, przycięłam na okrągło i gotowe!
Dla siebie znaczek z logiem mojego kochanego "Curly Heads" :-)
      I mam teraz pięknych 8 magnesów :-)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz