poniedziałek, 5 października 2015

Chińskie próżniowe bańki silikonowe - Moje zakupy w Chinach

          Bańki kupiłam na chińskim Allegro czyli na Aliexpress.
Najbardziej opłacalny jest zakup całego kompletu, kupowanie pojedynczych baniek zupełnie nie ma sensu. 
          W Polsce najmniejsza banieczka waha się w cenie 8zł, kolejna 10zł, 12zł i 16zł czyli za komplet trzeba zapłacić około 46zł.
           U chińczyka ceny są ruchome, wtedy gdy kupowałam płaciłam 8 dolarów za komplet, kurs dolara był około 3,20zł więc moje bańki kosztowały mnie 25zł z darmową przesyłką rejestrowaną.
Bańki dotarły do mnie bardzo szybko, czekałam na nie tylko tydzień :-)

Masaż twarzy bańką silikonową

Pierwsza bańka z lewej służy do okolic pod samym okiem i do powieki górnej (pod samą brwią).
Druga banieczka jest używana do masażu całej twarzy, karku, szyi, dekoltu i całych rąk.
Dwie kolejne bańki są do masażu nóg, pośladków, pleców.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz