wtorek, 27 stycznia 2015

Wspomnianie z dzieciństwa

Cytat dnia:
Jeśli nie możesz robić rzeczy wielkich
rób rzeczy małe, ale z wielką miłością

"Bułeczka", znalazłam ją na YouTube, 
to film na, który do kina zabrali nas w szkole, w pierwszej klasie i uwielbiałam go, ciągle wspomniałam ciepło i mam bardzo miłe wspomnienia z nim związane. 
Dzisiaj oglądając zupełnie nie pamiętałam fabuły, miło że mogłam go zobaczyć po 40 latach znowu, nawet kilka razy się mocno wzruszyłam, chlip. Co za cudne wspomnienie, Bułeczka jest cudowna :-)

Najlepsze sceny: 
    kawiarnia, dziewczynki wraz z wujkiem (a, wujek z pekaesami więc poważny facet) jedzą ciastka tortowe z wielką ilością kremu z rękami założonymi do tyłu. 

    gaszenie nieistniejącego pożaru, scena jak z filmu niemego, strażak miota się po kuchni z wężem strażackim, którym co moment polewa gosposię, celuje w czajnik, do zlewu, w końcu pada zmęczony, a gosposia orzeźwia go wodą z syfonu :-)

Wspomnienia dziecka się odezwały, hłeh!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz