wtorek, 25 listopada 2014

Naklejki

Cytat dnia:
Egoizm nie po­lega na tym, że żyje się tak, jak się chce, 
lecz na żąda­niu od in­nych, by żyli tak, jak my chce­my.

    Nie rozumiem naklejko manii, naklejki na lodówce, na meblach kuchennych
z bananów, pomarańczy, jabłek, jogurtów. Starsze pokolenia ma tą tendencję,
kiedyś naklejka była symbolem luksusu :-)
    Zdarcie czegoś takiego graniczy z cudem, wszelkie sposoby na oliwkę dla dzieci czy też na kokosa nie są zbyt skuteczne, trzeba zdrapać, zerwać, zszarpać.
Ostatnio u rodziców zobaczyłam coś jeszcze straszniejszego, dwie ogromne okrągłe naklejki z patelni centralnie naklejone na drzwiczki jednej z szafek kuchennych, szok!
W ramach protestu i jednocześnie łączenia się z naklejkowcami ;-P przyozdobiłam swoją komórkę
V. chciał zerwać, myśląc, że ot tak chwilowo nakleiłam, ale ja nie, ja tak na poważnie zostawiam ją, fajna jest :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz