środa, 22 października 2014

Sałatka brokułowa

 Cytat dnia:  
Najważniejsze, czego człowiek musi się w swoim życiu nauczyć, to nauczyć się miłości.

Wiele przepisów można znaleźć w internecie na sałatkę z brokułem,
tylko co przepis to brakowało mi różnych składników, dlatego też zrobiłam z tego co miałam, z oryginalnego przepisu jest tylko tytułowy brokuł i tortellini :-)


1 duży brokuł
opakowanie tortellini (miałam świeże tortellini z szynką parmeńską)
5-6 ogóreczków konserwowych
2-3 zęby czosnku
majonez
jogurt lub gęsta śmietana
kapary
sól
pieprz

Pierożki gotować 1minutkę, a brokuł w osolonej wodzie przez 5 minut.
Pooddzielać brokułowe różyczki, mniejsze łodyżki na plastereczki, dużą łodygę wyciepnąć :-)
Ogórki pokroić drobno, dodać pół słoiczka kaparów.
Sos zrobić w równych części majonezu oraz jogurtu lub śmietany, dodać przeciśnięty czosnek, sól pieprz i wymieszać.
Wymieszać warzywa delikatnie, dodać sos.
Nie międlić łygą jak szaleniec podczas łączenia składników, a jenu lekko przemieszać dużymi widelcami by nie rozpadł się nasz bohater :-)



Po połączeniu składników bardzo traci na wyglądzie,
wystarczy jednak zawiązać oczy i można jeść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz