piątek, 22 kwietnia 2011

Shihahai

Shikakai to naturalny szampon oczyszczający w postaci pudru pozyskiwany z wyłuskanych orzechów shikakai. 
Tak wygląda po wysypaniu z pudełeczka :-)

 Oryginalna wielkość po kliknięciu w obrazek


Proszek rozmieszałam stopniowo dolewając niewielkie ilości ciepłej wody aż utworzyła się się fajna paciaja.
Oczywiście nie była bym sobą gdybym nie sprawdziła jej organoleptycznie :-P
Ma ona smak oraz zapach jak śliwka i jest mocno kwaśna ;-P 
Po prostu jest pyszna ale raczej nie należy jej spożywać :-)

  Oryginalna wielkość po kliknięciu w obrazek

Gdy mikstura już się trochę spieniła nałożyłam ją na wcześniej olejowane włosy, wmasowałam, zostawiłam na pół godziny a potem zmyłam  letnią wodą, a następnie powtórzyłam tą czynność i ponownie wypłukałam puder z włosów. 
Takie ziele jest naprawdę wspaniałe dla sierści, nie ma po nim żadnego drapania ani  skrobania po czaszce. 
Włosie jest miłe, przyjemne i gładziutkie w dotyku :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz