poniedziałek, 21 marca 2016

Nowy Dawid na urodziny

      Ależ to miłe, że ktoś kogo się podziwia i szanuje urodził się w tym samym dniu co ja :-) czyli 20 marca,  oczywiście chodzi mi o Mamcię Dawida Podsiadły :-) a druga mega miła niespodzianka, jest taka, że trafiłam na jeszcze pachnący świeżością cudowny teledysk do "Foresta". I pięknie, że "Cały zysk Artysty z tytułu wyświetleń teledysku zostanie przekazany na pomoc dzielnym psom" :-*

   

Będę czekać
Znajdziesz mnie
W krainie
Zielonych ogrodów

Bycie zapomnianym jest gorsze niż śmierć
Jeśli wszystko jest snem, nie budź mnie
Nauczyłem się tak dużo ale wciąż jest tak dużo do nauczenia
Zawsze próbujesz mnie wydać
Wszystkie moje kłamstwa wciąż huczą w mojej głowie
Nie potrafię powiedzieć, które z nich jest prawdziwe
Więc po prostu wybiorę to, co pasuje mi najlepiej
I spróbuję wygrać tę głupią kłótnię

Teraz możesz biec, Forrest
Biegnij teraz, Forrest
Biegnij teraz, Forrest, biegnij

Nie jestem szalony
Po prostu znów czekam na miłość
W krainie
Zielonych ogrodów

Stanie na dwóch stopach jest dosyć ciężkie
Kiedy planeta stale się obraca
Prawdopodobnie zebrałem całą energię
By być człowiekiem, którym chciałem być

Czy nie powiedziałem ci, że jesteś moją...
Cóż, staram się w koło i w koło
Czy nie powiedziałem ci, że jesteś moją...
Czy nie powiedziałem ci, że jesteś moją "zaginioną dziewczyną"?

Teraz możesz biec, Forrest
Biegnij teraz, Forrest
Biegnij teraz, Forrest, biegnij

Teraz odejdę.
Wrócę kiedy to wszystko się skończy
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz