piątek, 27 kwietnia 2012

Warto było zarwać noc :-)


 "Do widzenia. do jutra..."


Cały film po rekonstrukcji cyfrowej


"- Przecież mówiłam, że jesteś dla mnie jak mały książę z innej planety. I nagle przeszłam na Twoją.
Śmieszne. Jaques! Uśmiechnij się! Co mam zrobić żebyś się uśmiechnął?


- Zostać na mojej planecie. Porzucić swój biały zamek i przenieść się do mojego. Chcę uwierzyć, że naprawdę istniejesz.

- Jaques, nigdy nie będziemy razem.

- Mylisz się. Jeżeli tylko zechcesz zabiorę Cię do swojego zamku, a wtedy uwierzę we wszystko. Mój zamek jest wspaniały. Stoi na wysokiej górze. Ma tysiące lat. Ja znam tam każdy kamień, każdy kamień, każdy kamień..."

"Widzisz opowiedziałem Ci zwykłą historię, która się skończyła właśnie tak, jak historie tego rodzaju... Ani trochę inaczej.
Czemu się tak zamyśliłaś? Co? Uśmiechnij się... No...
Przecież to się mogło nigdy nie zdarzyć. Może to tylko marzenie... bajka..."



Bardzo fajnie znajdować w filmach miejsca ze swoich zdjęć :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz