sobota, 26 marca 2011

Reebok EasyTone


 


"EasyTone to genialne buty, które przy każdym kroku wzmacniają najważniejsze mięśnie nóg i pośladków. Idąc, dokąd chcesz, zamieniasz swoje pośladki w ósmy cud świata. Każda kobieta pragnie zawsze czuć się dobrze w swoim ciele. Sekret seksownych pośladków to m.in. zestaw odpowiednich ćwiczeń. Jednak wypełniony po brzegi program dnia nie zawsze pozwala spędzać godziny na siłowni. Idealnym rozwiązaniem tego dylematu jest rewolucyjna technologia EasyTone. Umożliwia ona modelowanie sylwetki bez nadmiernego wysiłku. Reebok EasyTone kształtują i ujędrniają uda i pośladki już w czasie zwykłego spaceru, czy wyjścia na zakupy.


Jak to działa?


Reebok EasyTone pozwalają na modelowanie mięśni ud, łydek oraz pośladków dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologicznie podkładki balansującej, wbudowanej w podeszwę buta. Podkładka została zaprojektowana tak, aby wytworzyć naturalną chwiejność, która z każdym krokiem zmusza Twoje mięśnie do większego wysiłku. Testy laboratoryjne przeprowadzone przez niezależną jednostkę uniwersytecką dowiodły, że noszenie butów Reebok EasyTone generuje o 28% większą aktywację mięśni pośladków niż noszenie zwykłych butów sportowych."


Na urodziny zrobiłam sobie "niespodziankę" kupując wymarzone buty sportowe, na które od dawna chorowałam - Reebok EasyTone, wybrałam z nich model Reeinspire II.
Dzisiaj miałam okazję by je przetestować na dłuższej trasie :-)
Jednak obawiałam się czy jestem w stanie wytrzymać tak duże obciążenia i naprężenia na dość forsownym odcinku o różnorodnej nawierzchni.
Zastanawiałam się też czy bardzo będą mnie bolały mięśnie, i czy wrócę w nich do domu czy też będę musiała wziąć do plecaka na zmianę moje ulubione i niezawodne Ecco Receptor :-) Na szczęście obyło się bez zaplecza ratunkowego w formie obuwia zmiennego ;-)
Bardzo pozytywnie się rozczarowałam :-)
W tych butach się płynie jak na chmurkach, sprężynuje jakby się skakało po bardzo bardzo miękkim łóżku lub na trampolinie :-) Nie odczuwałam jakiegoś szczególnego zmęczenia ani bólu i to mnie zachęca do dalszych testów nawet w ekstremalnych warunkach.
I teraz marzę o kolejnym modelu tych butów skonstruowanym specjalnie dla biegaczy czyli
RunTone.



"Reebok Easy Tone to system obuwia do codziennego chodzenia, spacerów i lekkich treningów. Nie został on zaprojektowany do treningów biegowych. System Easy Tone ma z reguły tylko dwie komory powietrzne w podeszwie.

System Run Tone to bardziej zaawansowana technologicznie zabawka. Buty te mają już aż sześć komór, między którymi przepływa powietrze specjalnymi kanalikami."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz