sobota, 19 marca 2011

Dr. House 7x16 - "Out of the Chute"

Cytat dnia:
I byłoby nieźle, gdyby emocje były odpowiedzialne za racjonalne zachowanie. Wtedy nie nazywałyby się emocjami, prawda?
Dr. Gregory House 

Ten piękny komentarz do odcinka i końcowego utworu napisała Kwiatek z forum http://www.housemd.fora.pl


"Ta piosenka pasuje idealnie Jego ciało jest klatką, która nie pozwala mu być z kobietą, którą kocha. Jego umysł trzyma klucz. Dlatego nie mógł przyjść do Cuddy w poprzednim odcinku. Dlatego właśnie tak się zachowuje - umysł mu zabrania na bycie innym człowiekiem. Odczuwa ból psychiczny i fizyczny, które w połączeniu wzajemnie się potęgują. Nie potrafi się od niego uwolnić. "



"My body is a cage" Peter Gabriel

Moje ciało jest zamknięte w klatce
Moje ciało jest zamknięte w klatce
która trzyma mnie od tańczenia z tą którą kocham
Moje myśli trzymają klucz

Moje ciało jest zamknięte w klatce
która trzyma mnie od tańczenia z tą którą kocham
Ale moje myśli trzymają klucz

Stoję na scenie lęku i zwątpienia
Jest to pusta gra ale oni i tak będą klaskać
Moje ciało jest w klatce
która trzyma mnie od tańczenia
z ta którą kocham

Moje myśli trzymają klucz
Moje myśli trzymają klucz
Moje myśli trzymają klucz

Żyję w czasach
które się nazywają światłami ciemności
Choć mój język jest martwy
nadal kształty wypełniają moja głowę
Żyję w czasach, których nazwy nie znam
choć strach trzyma mnie w ruchu
Nadal moje serce bije tak wolno
moje ciało jest
jest
jest
jest


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz