sobota, 16 stycznia 2016

Filmowy weekend zimowy

           Na razie obejrzałam tylko 6 filmów, ale przede mną jeszcze niedziela i cała noc na filmowanie się ;-)


Numer 1
"Nasze zwariowane angielskie wakacje" - najlepsza komedia jaką ostaniu widziałam, cudowna i genialna! Śmiałam się bezustannie, uwielbiam fenomenalny angielski humor, no kocham :-*
        Bardzo zabawnie opowiedziana historia o tym jak to dzieci podpaliły zwłoki dziadka wypychając je na pełne morze. Dziecięca szczerość rozwala system, słiiit! ;-P Fenomenalne kino,  i piękne krajobrazy Szkocji.
 http://www.filmweb.pl/film/Nasze+zwariowane+angielskie+wakacje-2014-688772

Numer 2
"Rio, I love You" - trzecia odsłona, tym razem po "Zakochanym Paryżu" i "Zakochanym Nowym Jorku" przyszła kolej na Brazylię i jest to najlepsza seria filmików o miłości.
Zabawna, piękna i nie są to samodzielne historyjki lecz opowieści subtelnie przeplatają się między sobą. Ciekawostką jest występująca w większości krótkich filmików, statua Jezusa na t-shirtach, jako ozdoby itp. Nie ma ani chwili na nudę, bossa nova, bossa nova :-)
http://www.filmweb.pl/film/Rio%2C+I+Love+You-2014-529471

Numer 3
"Tam i z powrotem" - genialny Gajos i Frycz, bardzo dobrze poprowadzona historia, że nie sposób oderwać oczu od tego prze ciekawego obrazu. Film widziałam jakiś czas temu lecz nie udało mi się zobaczyć go w całości, dlatego ucieszyłam się, że mogłam obejrzeć o 2 w nocy tą perełkę niedocenianą. Warto popatrzeć, fenomenalnie oddana atmosfera lat 60tych.
http://www.filmweb.pl/film/Tam+i+z+powrotem-2001-31401


Numer 4  
"Kasanowa po przejściach" - cudeńko z Woody Allenem w reżyserii Johna Turturro, który także jest głównym bohaterem tej komedii i tytułowym kasanową :-) Niezwykle tajemniczą mgłą spowita przepiękna i zmysłowa Vanessa Paradis, na którą można patrzeć w nieskończoność :-) Komedia piękna, Allen jako sutener, ha! Płacz ze śmiechu, nieporadność, gapiostwo, zakręcenie są przeurocze :-) Wspaniale pokazana środowisko żydowskie, miejsca, postacie, miód z cebulą, że tak to wyrażę, piękne, wszystko piękne i muzyka najlepsza na świecie :-)
http://www.filmweb.pl/film/Casanova+po+przej%C5%9Bciach-2013-648127

Numer 5
"Grace księżna Monako" - historia najpiękniejszej kobiety świata, której życie powinno być bajką, a było udręką. Film ciekawy, hmm... nie zachwycił, zainteresował lecz bez fajerwerków. Szkoda, że w głównej roli, sztucznej urody ponaciągana i zbotoksowana Kidman, żal, że nie wybrali aktorki w typie Grace, ale chyba nie można się dziwić, jej uroda była oszałamiająca, delikatność, skromność, gracja, cudowny sposób poruszania się, hmmm... klasyczna piękność, ideał :-)
http://www.filmweb.pl/film/Grace+ksi%C4%99%C5%BCna+Monako-2014-651260

Najsłabiej wypadł i dlatego nawet numeru nie będzie ;-P
"Fotograf" - czeski mega zboczony film o zboczonym prostym chłopinie i robotniku (Janie Saudku), który nagle staje się podziwianym fotografem z wyższej półki. Całość porażająco przerażająca, nóż się w kieszeni otwiera patrząc na obłudę ludzi, którzy nie potrafią się mu postawić, a tolerują i wybaczają wybryki tego wulgarnego i obrzydliwego tępego typa, haha.
Gość ma nieco dziwny gust, a raczej brak mu gustu totalnie, podoba mu się to co najbardziej obrzydliwe i obleśne, bleee.
        Momentami aż nie mogłam patrzeć :-) jedynie ładne było tło na którym fotografował owe wątpliwej urody panie :-) Aż trudno uwierzyć ale jest to film biograficzny.
No nie powiem, pośmiałam się trochę z tego typka lecz raczej byłam zniesmaczona i zdziwiona, żal mi gostka, ale bardziej jego otoczenia ;-) Nie mój typ filmu, pełno w nim wulgaryzmów nieuzasadnionych.
http://www.filmweb.pl/film/Fotograf-2015-727300

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz