wtorek, 5 stycznia 2016

Czekolada z solą :-)

"Słodko-słony cios
Zadany w brzuch
Przez żołądek do serca
Czekoladowa śmierć"
 



bardzo słodka czekolada
migdały
duże kryształy różowej soli himalajskiej :-)
prostokątne pudełeczko





Czekoladę stopić w łaźni wodnej, płynną przelać do pudełka, posypać migdałami (lub innymi bakaliami czy też owocami) i koniecznie solą.
Odstawić na kilka minut do zamrażarki.
Wyjąc z lodówki.
Zjadać krzywiąc się nieco ;-)

          Moja czekolada była bardzo słona, słone grudki wpadały w głąb płynnej czekolady, niestety nie chciały się utrzymać na powierzchni. I jednak powinnam zaczekać aż zacznie delikatnie krzepnąć i wtedy posypać ozdobnie, i to zapewne z tego powodu, sól sypałam hojną ręką, bo efektów nie widziałam ;-)
         Kształt nie wyszedł idealny, ech te dziurki na rogach i jakieś pęknięcie :( no nie mam foremki na czekoladę więc kombinowałam i wlałam ją do plastikowego opakowania po maleńkich czekoladeczkach :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz