sobota, 2 stycznia 2016

 

         Moje plany świąteczno - noworoczno - około świąteczne były raczej bardziej filmowe niż spacerowe.
        Do krojenia sałatki warzywnej klasycznej towarzyszył mi film świąteczny "The ChristmasSwitch", jak się okazało okropny, drugiej, a może i trzeciej kategorii, wybrałam go bo czytany przez lektora, no jak czytać skoro przed klawiaturą ma się deskę do krojenia i wokół warzywa, naczynia, skórki z warzyw i skorupki jajeczne i bardzo ostry nóż :-) 
Sałatka przepyszna, po filmie za to wielki niesmak. Nie polecam serdecznie :-)

Reszta filmów bardzo interesująca, a niektóre nawet zabawne się trafiły. Nie, nie ma na mojej liście "Gwiezdnych wojen", na który już chyba wszyscy chodzą do znudzenia się tym chwaląc, hy hyyy ;-), a który udało mi się obejrzeć jeszcze przed premierą ;-P bez zachwytów, a to pewnie dlatego, że... przysnęłam :-) Dobra, do rzeczy więc:

      "Nigdy nie jest za późno" (Ricki and the Flash) komedia z Meryl Streep, podstarzałą gwiazdą rocka :-). Miły filmik do kolacji, cudna Meryl, jej córka za to nie za bardzo przypadła mi do gustu, fajna muzyczka, da się strawić lecz bez fajerwerków.

 

      "Młodość" (Youth) rewelacyjnego Paollo Sorrentino z cudownym i najulubieńszym dżentelmenem kina angielskiego, Michaelem Caine. Spokojny o przemijaniu, straconym czasie,

 "Rozumiemy się bez słów" (La famille Belier) prześmieszny francuska komedia o głuchoniemej rodzinie :-)

 

"Dumni i wściekli" Pride

"Kingsman: tajne służby"

"Turniej" (Le tournoi)


 "Geograf przepił globus"

        "Piąta pora roku"  przezabawna komedia drogi po śląsku, z Panią Wiśniewską, Panem Dziędzielem i aktorem grającym Kiepskiego, no i jego rola, jak przystało na nazwisko filmowe, była kiepska, kiepściutka, spaskudził akcent śląski koncertowo, ubarwiając go swoją osobistą interpretacją, bleee, co bardzo zaszkodziło filmowi. Dla tych , którzy nie znają akcentu śląskiego, nie będzie może to tak bardzo biło po uszach.
Dialogi śmieszne, fajna zabawa, no samo życie ;-)

 
Dwa odcinki "Mr.Robot" 

"Romanse i papierosy" (Romance and Cigarettes)

"Whileyoung"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz