środa, 14 czerwca 2017

kwitnie i rozkwita

    Groszek cukrowy kwitnie i zaczyna się wspinać, z moją ręczną pomocą, na murek.
Chciałam uniknąć podpórek, tyczek więc teraz codziennie muszę go kierować ku ogrodzeni


pierwsze truskawki z uprawy w rurze :-)

porzeczki zaskakują z dnia na dzień i nabierając kolorów

i agrest nabiera rumieńców :-)

zebrałam wszystkie bratki, po całej chałupie, ze skrzynek i przesadziłam pod dom do cienia, no one jednak nie lubią słoneczka- wiedzą co dobre :-P

wreszcie zakwitły "chwasty", które wsadziłam do wielkiej donicy by przekonać się co z nich wyrośnie no i mam dzwonki :-)


i znów pozbierane chwaściki wokół domu,
haha, chciałam koniecznie zazielenić czymkolwiek to i mam różnorodność w cegłach upchaną :-)

 cóś ten kwiateok nie chce się obficie ukwiecić, 
dziś dostał dawkę śmierdziucha to może ruszy i nie będzie wypuszczał łaskawca pojedynczego kwiata ;-P

 hortensja tylko nie wiem jaka, ale taka bardziej polna, parkowa no w wersji bardziej dzikiej
jak na razie kwitnie na zielono i za kilka dni pęki kwiatków będą białe :-)

 smagliczka nadmorska, ta jest akurat kupiona sadzoneczka, 
sama wysiałam 2 paczuszki i jak na razie rośnie zabójczo i jest duuużo listków, 
wszystkie nasionka wykiełkowały lecz na kwitnienie trzeba jeszcze poczekać

kupiłam sadzonki pomidorów koktajlowych, jednak sąsiad uświadomił mnie , że są to pomidory polne :-( też smaczne lecz nastawiałm się jednak na coś szybko dojrzewającego i obficie,
cóż... życie ;-) he heee

winogronka szaleją w ilości sztuk pięciu krzaków


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz