poniedziałek, 27 lipca 2015

Mega esencjonalna wiśnia

 Wisienka na schwał




1kg wiśni
0,5lwody
1/2 szkl. cukru
galaretka cytrynowa
galaretka pomarańczowa

wodę z cukier gotowałam około 15 minut, dodałam wypestkowane wiśnie,
pogotowało się chwilkę, tak 5-8 minut, wyłączyłam ogień, wsypałam dwie galaretki i gotowe :-)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

              W tym deserze jest bardzo dużo kwaśniutkich wiśni, niewiele galaretki, a galaretka, ma obłędny smak, jest intensywnie wiśniowa i zupełnie nie można wyczuć cytryn i pomarańczy z galaretek :-) Galaretkę wlałam do form babkowych, a reszteczkę do słoiczka :-)

Ogólnie piszę jak potłuczona :-) w klawiaturze słabo odbija większość liter i dziesiątki razy muszę walić by literka wskoczyła :-( dlategom oszczędna bardzo w słowach ;-P



Galareta w formie babki

 i doskonała jest do gorącego omletu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz