niedziela, 15 maja 2011

If You Want Me - Glen Hansard & Markéta Irglová




Czy naprawdę tu jesteś
Albo tylko śnię
Nie potrafię odróżnić snów od prawdy
Bo minął tak długi czas
Od kiedy Cię widziałam
Ledwo umiem sobie przypomnieć
Twoją twarz
Gdy czuję się naprawdę samotna
A odległość powoduje naszą ciszę
W myślach widzę Cię z uśmiechem na ustach
Z dumą w oczach
Tęskniącego kochanka

Jeśli mnie chcesz zadowól mnie
Jeśli mnie chcesz zadowól mnie

Czy na pewno jesteś pewien
Że uwierzyłbyś mi
Gdy inni mówiliby że kłamię
Zastanawiam się czy mógłbyś
Kiedykolwiek mną pogardzić
Nawet jeśli wiesz że bardzo próbuję
Być lepsza
By Cię zadowolić
Za wszystko co mi dajesz
I zrobię wszystko o co poprosisz
Jeśli pozwolisz mi być wolną

Jeśli mnie chcesz zadowól mnie
Jeśli mnie chcesz zadowól mnie x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz