czwartek, 19 maja 2011

Dzwoneczek - Hot Blood "Soul Dracula"


Właśnie odnalazłam na YT sygnał mojego dzwoneczka, który sobie ustawiłam w telefonku, oglądam, słucham i się zaśmiewam jak głupia :-)


Hot Blood Soul Dracula Lyrics

Soul Dracula, hahahahaha

Wejdź, dziewczynko
Pozwól mi to zrobić, kochanie
Czy to

Soul Dracula, hahahahaha

Wejdź, dziewczynko
Pozwól mi to zrobić, kochanie
Czy to

Soul Dracula, hahahahaha

Czy to maleństwo, hahahaha
Ach, to zrobić
Czy to

Hahahahaha
Soul Dracula, hahahahaha

Hot Blood
Haha
Więcej
Więcej
Hahahahaha

Oh, więcej
Hahahahaha

2 komentarze:

  1. Niestety właściciel na YT usunął konto wraz z klipem. Ale trochę poszukałem i obejrzałem. Rzeczywiście można się pośmiać. Gra ciałem zdecydowanie wampirom nie służy. No ale jak już Drakula mówił u siebie w zamku do swego golącego się gościa „Wyrzuć to lustro służące ludzkiej próżności ” (Szukać w oryginale). To jak ma wiedzieć że śmiesznie wygląda :) No ale przecież SOUL. Więc żadnych ciał, przynajmniej żywych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za zwrócenie uwagi już wstawiłam klip :-)

    OdpowiedzUsuń