niedziela, 9 kwietnia 2017

Wiosna w ogrodzie

Cytat dnia:
"Hodować to można barany, truskawki się uprawia" xD
       W ogrodzie tyle roboty, że nie wiem w co, te oblepione błockiem, palce wsadzać :-)
Wokół każdej grządki wkopałam drewniane ciężkie dechy, i ogólnie grządki zwęziłam, za to ścieżki zrobiłam bardzo szerokie :-) ale zajęło mi to straszliwie dużo czasu :-( 
Dzisiaj się wzięłam za truskawki i pleców nie czuję :-)


W niektórych miejscach ogrodu jeszcze nie rozkwitły

taaaa daaaam, przyjechałyśmy z targu :-)


większość malin wykopana, te co zostały są mocno przycięte przy samej ziemi teraz nowe wyrastają jak oszalałe, i nie wiem ile razy wokół nich sprzątałam i ziemię okopywałam.

powsadzałam do ziemi zjedzone selery naciowe i nowe się urodziły :-)

chińska kapusta Pak-Choi też ze zjedzonej kapustki wyrastają młode

szczypior już od 2 miesięcy można rwać, rośnie jak wariat


a domowo też w kolorze




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz