piątek, 20 stycznia 2017

A nocną porą :-)

Cytat dnia:
jeśli marnowanie czasu daje ci przyjemność, to nie jest to czas zmarnowany

BYŁY SĄ NIEZDROWE!!!
Ha! Wiem, wiem :-) zmuszono mnie do wypieku, to zrobiłam delikatne ciasto drożdżowe, posmarowałam ogromną ilością budyniu waniliowego, zwinęłam w roladę, pocięłam na plasterki i gotowe! Oj i duuużo lukru cytrynowego na to poszło :D Ot takie szybkie późnonocne pieczenie :-)



    Mój ulubiony wosk ukochany :-)
mam dużo wosków z "Kringle Candle" i trochę świątecznych z "Yanke Candle"
jednak gdy najdzie mnie ochota to wkładam najzwyklejszy wosk pszczeli (taki z ula od pszczelarza, heh, znaczy od pszczół) i siedzę jak w ulu zanurzona w miodzie po same usta :-)
CUDOWNOŚĆ, polecam :-)
Jeden kominek w kuchni, drugi w klatce schodowej więc cały dom pachnie gorącym miodkiem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz