czwartek, 5 maja 2016

Herbata

        Od bardzo bardzo dawna miałam jakąś takąś niechęć do herbat czarnych i zielonych.
Fakt, że jak już kupowałam to były to zawsze dobre herbaty sypane z Twiningsa albo na wagę.
Zmiotek z podłogi w torebeczkach raczej nigdy nie uznawałam :-)
      A niechęć chyba była uprzedzeniem z dzieciństwa, brrrr, herbatka zalana wodą, bardzo mocno chlorowaną, budziła u mnie wstręt i obrzydzenie buchając w nozdrza wonią paskudną, mimo, że rodzice też zawsze kupowali wyłącznie bardzo dobre gatunki herbat.
     No czasem się skusiłam ale wyłącznie Twinings Earl Grey z mlekiem, po angielsku, a tak to pijałam wyłącznie herbaty owocowe, nie aromatyzowane, a jedynie suszone owoce i hibiskus :-)
I jeszcze lubię herbatę czerwoną, a uwielbiam Rooibos, ale te herbaty też tylko z mlekiem.

Od 4 miesięcy całkowicie przeprosiłam się z herbatą czarną, a to dlatego, że odkryłam cudownego człowieka w sieci :-) a jest to Pan Czajnikowy :-) i jego filmiki.
     Pan Czajnikowy jest cudownie miłym i przesympatycznym człowiekiem o wspaniałej barwie głosu i fantastycznym sposobie opowiadania :-)
Jest świetnym gawędziarzem i ma styl, gość totalnie w moim typie pod każdym względem ;-P aż chce się to wszystko co mówi natychmiast zrobić i pić:-)
       Filmiki oglądałam z mężem, który też jest pod wrażeniem jego osobowości i niesamowicie polubił Pana Rafała i nawet sam zaproponował byśmy się wybrali do Gliwic do herbaciarni i poznali tego sympatycznego człowiek :-)
Więc na razie jest w planach wyjazd na herbatkę do Gliwic :-)

     Najbardziej zakochałam się w herbatach z przyprawami Masala Chai i tworzę jej różne wariacje,
pewnie też dlatego, że jest z dodatkiem mleka :-)  Mleko dodaję wyłącznie bez laktozy lub kokosowe. I jeszcze herbaty z dodatkiem świeżych owoców kocham :-)


    Uwielbiam herbatki pachnące, ostatnio tak zapamiętale gotowałam te cud przyprawy, potem całość odcedziłam wlewając do czarek i już pijąc zauważyłam, że przecież zapomniałam dodać samej herbaty :-) więc piliśmy przepyszną" herbatę" bez dodatku herbaty, za to pachnącą, mleczną, o pięknym kolorze karmelu słodzoną pysznym miodem gryczanym :-)

Zapraszam na YT do Czajnikowego po cudowne przeżycia :-) smacznego!

Czajnikowy.pl dobra herbata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz