wtorek, 29 grudnia 2015

Takie tam ze świąt


I takie powinny być święta - w piżamie dzień cały, bez łażenia bez celu po dworze i po ludziach :-)
Pierwszy dzień świąteczny przejadłam i przefilmowałam podsypiając dzień cały :-) aaa, no i pograłam na kompku oczywiście, bo co to za święta bez grania, to jakby świąt nie było ;-P
Z jedzeniem nie poszalałam, udało się wszystko dokładnie dopasować do diety :-)


V. dostał piwo świąteczne :-) śmieszne strasznie ;-P

:-)

 i świąteczne światełka, taaaa daaaam!

 

Świąteczne mydełka rewelacyjne!
Skład doskonały i właściwości super, takiego w sklepie się nie kupi. Napakowane samymi najlepszymi składnikami, bez świństw i śmieci.
Nawet mydło w płynie zrobiłam i szampon abgrejdowałam, co mężowi się nie spodobało, marudził biedaczek, że obie substancje zbyt płynne, haha, a wypić się tego nie da :-P










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz