wtorek, 18 czerwca 2013

Moja dieta - dzień 1

Rano

na czczo rzucie oleju słonecznikowego przez 30 minut

Śniadanie

1/3 szklanki kaszy jęczmiennej
szpinak 2 brykiety
sól

Kaszę ugotowałam z niewielką ilością soli
gdy kasza już była prawie miękka miękka dodałam 2 brykiety mrożonego szpinaku.
Po całkowitym rozmrożeniu wszystko wymieszałam.
I gotowe! ;-)

Oryginalna wielkość po kliknięciu w obrazek


Drugie śniadanie

Szklanka soku ze świeżych ogórków.
Ogórki tylko umyłam i przepuściłam, ze skórką, przez sokowirówkę :-)
Do chrupania bardzo duże jabłko ligol.

Oryginalna wielkość po kliknięciu w obrazek

Mój koktajl błonnikowy z bananem

3 kopiaste łyżeczki siemienia lnianego
1 łyżka maku mielonego
1 banan
szklanka wody

Siemie zmieliłam w młynku.
Banana zmiksowałam z wodą, dosypałam siemię, mak i gotowe! ;-)

Oryginalna wielkość po kliknięciu w obrazek


Obiad 

Ugotowana fasola Jaś, z majerankiem i niewielką ilością soli.
Fasolę zmiksowałam z wywarem i wypiłam szklankę tego bełtu.

Kolacja

Lekki koktajl ogórkowy
2 ogórki
2 plastry cytryny
kilka listków mięty czekoladowej

Wszystkie składniki zmiksowałam ze szklanką wody.

Zagryzłam plastrem bardzo słodkiego arbuza :-D

........................................................................................................................
W tym czasie dla męża, na kolację, smażyłam paróweczki, a kotom kroiłam sparzone serduszka - masakra dla soków trawiennych ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz