piątek, 25 maja 2012

Przebudzenie


z głębi siebie wołam cię
otwórz oczy, zobacz mnie
każdy oddech boli wciąż
ściska gardło, boję się

w olbrzymiej pustce zgubiłam się
raniące myśli wciąż chwytam
przełknę, zapomnę, ucieknę stąd
zamykam oczy, znikam

otul mnie, śnie, sobą okryj mnie
nie zostawiaj samej

staram się, przykro mi
trudno, nie potrafię nic
nie każ mi, już nie mam sił
tak mi wstyd, tak bardzo wstyd

nie wiem już, jak myśleć mam
nie chcę się takiej, już nie chcę tak
zamykam oczy i nie ma mnie
tak przed bólem schowam się

otul mnie, śnie, sobą okryj mnie
nie zostawiaj samej

rozdarcie, chłód, drżenie rąk
bo to, to nie tak, nie moje
ucieknę stąd, ucieknę w sen
przemienię, na sobie, w sobie

przyśni mi się piękny sen
że nie było mnie nigdy
odpływam już i znikam gdzieś
by już nie obudzić się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz