środa, 2 maja 2012

Domowy "Kubuś"

Powinny być inne proporcje ale zrobiłam Kubusia z tego co miałam pod ręką.

1,5kg marchwi
0,5kg jabłek
2 duże banany

sok z jednej cytryny
cukier

Marchewkę pokroiłam na plasterki i ugotowałam do miękkości, 
utarłam żyrafą na pulpę.
Dodałam litr wrzątku i wrzuciłam obrane i pokrojone w ćwiartki jabłka,
podgotowałam na półtwardo, znów dolałam trochę wrzątku i zmiksowałam. 
Jeszcze chwilkę podgotowałam, dolałam 2 litry wrzątku, banany, cukier i sok z cytryny, znów zmiksowałam.
Trudno podać mi ilość wody bo dostosowywałam ją do konsystencji jaką chciałam uzyskać - mój Kubuś jest bardzo gęsty i nektarowy i wyszło mi go 8 buteleczek po małym Kubusiu :-)
Aby Kubuś był bardziej kubusiowy należy dodać dużo bananków :-)



Oryginalna wielkość po kliknięciu w obrazek
Oryginalna wielkość po kliknięciu w obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz