czwartek, 20 października 2011

Amy Winehouse "You Know I'm No Good"

Cytat dnia:
"Miłość - jedyne ryzyko, którego się możesz podjąć"




Spotykam cię w barze na dole i cierpię
Podwinąłeś rękawy swej koszulki z czaszką
Pytasz ‘ Dlaczego to dziś z nim zrobiłaś?’
I obwąchujesz jakbym była Tanqueray’em
Ponieważ jesteś moim kumplem, moim facetem
Podaj mi swoje piwo i leć
Zanim zdążę wyjść na zewnątrz
Równasz mnie z ziemią jak Roger Moore
Oszukiwałam samą siebie
Tak jak wiedziałam, że będę
Mówiłam Ci, że będą ze mną kłopoty
Wiesz, że nie jestem niczym dobrym
Na górze w łóżku, z moim byłym
On jest na miejscu, ale nie mogę zaznać rozkoszy
Myślę o tobie kiedy dochodzę
Właśnie wtedy szczytuję
Wybiegam, by się z tobą spotkać, frytki i pita
Pytasz „kiedy się pobierzemy”, bo nie czujesz goryczy
Już więcej go nie będzie
Płakałam dla ciebie na kuchennej podłodze
Oszukiwałam samą siebie
Tak jak wiedziałam, że będę
Mówiłam Ci, że będą ze mną kłopoty
Wiesz, że nie jestem niczym dobrym
Słodkie pojednanie, Jamajka z Hiszpanią
Jesteśmy tacy, jak byliśmy kiedyś
Siedzę w wannie, ty na krześle
Oblizujesz usta, kiedy moczę stopy
Wtedy zauważasz małe otarcie na mojej skórze
Żołądek podchodzi mi do gardła, a wnętrzności skręcają
Ty wzruszasz ramionami i właśnie to jest najgorsze
Aby być tym, który wetknie ten nóż jako pierwszy
Oszukiwałam samą siebie
Tak jak wiedziałam, że będę
Mówiłam Ci, że będą ze mną kłopoty
Wiesz, że nie jestem niczym dobrym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz