czwartek, 14 lipca 2011

Parole, parole

On szalenie zakochany, ona nie dowierza jego miłości,
ot taka słodka miłosna przekomarzanka ;-)


ON: 
To dziwne
Nie wiem co się stanie ze mną dzisiejszej nocy
Patrzę na Ciebie, tak jak patrzyłem po raz pierwszy
ONA:
Tylko słowa, zawsze słowa
Te same słowa
Nie wiem co mam Ci jeszcze powiedzieć
Nic więcej oprócz słów
Układasz tak piękną historie miłosną...
Że nigdy nie mogę przestać jej czytać
Tych prostych słów, kilka słów
To jest zbyt piękne...
Dla mnie jesteś najważniejsza dziś i jutro
Zbyt piękne
Jesteś na zawsze mą jedyną prawdą
Pora by zakończyć ten sen
Pamięć również zgaśnie,
Kiedy o tym zapomnimy.
Lubisz wiatr, który porusza struny skrzypiec?
Weź z powrotem różane perfumy.
Toffi, słodycze, czekoladki.
Czasem naprawdę nie mogę Cię zrozumieć.
Dziękuję, te prezenty naprawdę nie są dla mnie.
Ty również nie potrafisz zaoferować nic lepszego.
Kto lubi wiatr i różane perfumy??
On, jego czułe słowa, pełne słodyczy.
Pozostał na mych ustach, lecz nigdy nie był w mym sercu.
Jeszcze jedno słowo.
Słowa, słowa, słowa...
Posłuchaj mnie.
Słowa, słowa, słowa...
Proszę...
Słowa, słowa, słowa...
Przysięgam Ci
Słowa, słowa, słowa, słowa, słowa...
Tylko słowa rzucane na wiatr.
Moim przeznaczeniem jest rozmowa z Tobą...
Chcę rozmawiać z Tobą jak po raz pierwszy...
Tylko słowa, zawsze słowa...
Te same słowa...

Jak mam Cię przekonać byś mnie zrozumiała??
Nic więcej prócz słów...
Posłuchaj mnie po raz ostatni...
Magiczne słowa, taktyczne słowa.
Zatrać swój rozsądek.
Jesteś mym zakazanym snem.
Tak - łgarz
Mym bólem i niepowtarzalną nadzieją.
Nie kończ, kiedy już zacząłeś mówić.
Trochę ciszy...
Jesteś dla mnie jedynym dźwiękiem.
Sprawiasz, że zaczynam tańczyć na piasku.
Toffi, słodycze, czekoladki...
Jeśli nie istniejesz mogę Cię stworzyć...
Dziękuję - to nie dla mnie.
Ty również nie potrafisz zaoferować nic lepszego.
Kto lubi tańczyć na piasku??
On, jego czułe słowa, pełne słodyczy.
Pozostał na mych ustach, lecz nigdy nie był w mym sercu.
Jeszcze jedno słowo tylko słowo.
Słowa, słowa, słowa...
Posłuchaj mnie
Słowa, słowa, słowa...
Proszę...
Słowa, słowa, słowa...
Przysięgam Ci...
Słowa, słowa, słowa, słowa, słowa...
Tylko słowa rzucane na wiatr...
Słowa, słowa, słowa...
Jesteś piękna...
Słowa, słowa, słowa...
Jesteś piękna...
Słowa, słowa, słowa...
Jesteś piękna...
Słowa, słowa, słowa...
Jesteś piękna...
Słowa, słowa, słowa, słowa, słowa...
Tylko słowa rzucane na wiatr...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fantastyczna parodia z odwróconymi rolami ;-)
Umarłam ze śmiechu :-D
Zaraz mi się ta tabliczka przypomina :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz