poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Hershey's Chocolate Syrup

 Słynny amerykański sos czekoladowy Hersheysa :-)


1 szkl cukru
1 szkl wody
1/2 szkl kakao 
szczypta soli
1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego



       Składniki wymieszać, podgrzewać cały czas mieszając trzepaczką, gdy się zagotuje to gotować przez 5 minut ciągle ubijając by nie wykipiało i się nie przypaliło. Przelać do słoiczka. Sos przechowywać w lodówce do tygodnia.
       Z tej porcji otrzymałam pełniuteńki słoik o pojemności 300ml i jeszcze ciut zostało w rondelku na dnie :-)

     I mój wynalazek, który wyszedł podczas robienia sosu czyli Chocolate Red Chai Tea :-)
W kubku metalowym zrobiłam czerwoną herbatę, nie miałam gdzie odłożyć ociekającej sosem trzepaczki no i wylądowała w kubku, wcześniej odłożyłam do tegoż samegoż pojemnika łyżeczkę oklejoną jabłkami, którą mieszałam duszące się jabłka z aromatycznymi przyprawami na masełku klarowanym. I wlałam tam mleka bez laktozy trochę ksylitolu sypnęłam i podgrzałam z tymi fusami i wystającą trzepaczką. I to było baaardzo pyszne :-) jejuu, jakie to pycha, muszę zrobić powtórkę z rozrywki i teksturę dopracować :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz