niedziela, 7 sierpnia 2011

Kolacjowe ziemniaczki wachlarzyki :-)

 Jest to przepis, który zmodyfikowałam na swoje potrzeby - czyli potrzeby leniuszka :-)
Oryginalny przepis Nigelli http://kuchniaolgi.blogspot.com/2010/08/ziemniaki-hasselback-nigelli.html

 A tutaj podaję moją wersję :-)


ziemniaki
czosnek

olej
sól, pieprz, majeranek

Umyłam ziemniaki, ponakrawałam na łyżce w plasterki tak by się trzymały od spodu.
Pędzlem pomalowałam je olejem.
Pokroiłam czosnek na plasterki i powkładałam między plasterki ziemniaków, oprószyłam solą, pieprzem i majerankiem.
Wstawiłam do piekarnika nagrzanego na 200 stopni na godzinkę.
Po upieczeniu na każdy gorący ziemniak położyłam plasterek masła, który momentalnie się stopił :-)


Oryginalna wielkość po kliknięciu w obrazek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz