poniedziałek, 1 grudnia 2014

Moje ukochane "Pierogi" prosto z Zagłębia ;-)



"Ile noży"

Gdybyśmy tylko marzyli o tym samym,
Gdybyśmy lubili te same lody,
Nie słuchałabym tych wszystkich smutnych piosenek
o miłości, która nigdy nie istniała.

Ile noży jest w twoich rękawach?
Iloma hakami jeszcze mnie złapiesz?
Ile wody będzie próbowało ugasić
ogień mojego serca?

Gdybyśmy szli w tym samym kierunku,
Gdybyśmy urodzili się tego samego dnia,
Nie słuchałabym tych wszystkich smutnych piosenek
o miłości, która nigdy nie istniała.

Ile noży jest w twoich rękawach?
Iloma hakami jeszcze mnie złapiesz?
Ile wody będzie próbowało ugasić
ogień mojego serca?

Gdybyśmy mogli zacząć jeszcze raz,
Miałabym nowy plan,
I nie słuchałabym tych wszystkich smutnych piosenek
o miłości, która nigdy nie istniała.

Ile noży jest w twoich rękawach?
Iloma hakami jeszcze mnie złapiesz?
Ile wody będzie próbowało ugasić
ogień mojego serca?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz