Co autor miał na myśli:
"Zależało mi na metaforycznym pokazaniu głównego bohatera w relacji z
kolejnymi kobietami. Pokazania drogi jaką pokonuje człowiek poszukując
miłości, pewnie tej jedynej. To kolejne związki, kolejne relacje,
kończące się po to, aby zrobić przestrzeń następnym. Każde spotkanie,
każde rozstanie jednak ma wpływ na kolejne. W dość lekki i metaforyczny
sposób pokazujemy ten mechanizm".
Ciekawe interpretacje widzów:
"Kobiety, z którymi się spotyka zamieniają się w makaron, każda kolejna tak jakby zjada makaron w kształcie jaki pozostał po poprzedniej. Ostatni makaron zjadł sam... Moim zdaniem jest to metafora tego, że nie można jednego zauroczenia leczyć kolejnym, że to na nic i trzeba samemu uporać się z własnymi uczuciami" :-)
"Makaron bez sosu/niczego = same węglowodany, seks bez uczuć "syci" - zaspokaja - na krótko jak makaron"
"Samotny stary facet fantazjuje o młodych kobietach mijanych/widzianych
na ulicy. Tylko co ten makaron? Makaron symbolizuje chyba miałkość i
nudę takiego życia..."
"Autor był napalony i głodny"
"Z ładnej miski się nie najesz"
"Życie jest jak makaron"
"Reklama Lubelli?!?"
"Reklama Lubelli?!?"
"Podmiot liryczny jest nieszczęśliwym przez cale życie ubogim człowiekiem, który zwraca się do Absolutu, z pytaniem dlaczego tak ciężki los spotkał go w życiu i dosięgnęła go bieda, tak dotkliwa, że musi jeść tylko i wyłącznie makaron, stąd w piosence często pojawia się wykrzyczane pytanie " Czemu jest mi tutaj aż tak źle ? " " Czemu jest mi tu źle ? ".
Jednak ostatnimi czasy jedyną pociechą
życiową, jaka pojawia się w jego życiu są rożnego rodzaju piękne
kobiety, z którymi się spotyka i uprawia sex (mimo swojej bardzo
kiepskiej sytuacji materialnej - podkreślonej przez podawanie każdej
dziewczynie makaronu do jedzenia, gdy przychodzi do niego do domu -
jedyny posiłek, na jaki przyrządzenie, nasz podmiot liryczny, stać z
powodu jego bardzo kiepskiej sytuacji materialnej).
Z racji
wspominanego przeze mnie wcześniej uprawiania sexu z pięknymi kobietami i
niewątpliwej przyjemności z tego czerpanej przez podmiot liryczny, aby
to podkreślić w utworze pojawiają się kolejne zwroty do siły absolutu
" Krzywdzisz mnie już mniej, nocą łatwiej mi to przyznać jest ". itd,
itd.."
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz