sobota, 19 marca 2011

Zima wróciła



Jeśli zima postanowiła wrócić to można się ciut pomylić, pomarzyć, świątecznie zapomnieć... zapodziać... ;-)
I zaraz przypomina mi się film "To właśnie miłość" i genialny dialog Daniela z synem Samem
http://www.scribd.com/doc/23103581/Dialogue-Love-Actually



Daniel: - Słuchaj. Chodzi o mamę, czy o coś jeszcze? Może dokuczają ci w szkole albo i gorzej.   Podpowiedz mi.
Sam: - Serio chcesz wiedzieć?
Daniel: - Chcę. 

Sam: - Nawet jeśli nie możesz mi pomóc?
Daniel: - Nawet jeśli.
Sam: - Tak naprawdę to się zakochałem...
Daniel: - Proszę?!
Sam: - Myślę o mamie ale zakochałem się za nim umarła. Nic na to nie poradzę.
Daniel: - Nie jesteś za młody?
Sam: - Nie.
Daniel: - No tak... Nawet mi ulżyło.
Sam: - Jak to?!!!
Daniel: - Myślałem, że jest gorzej.
Sam: - Co może być gorszego niż takie męczarnie?
Daniel: - Racja. To potworność




I druga piękna scena z tego samego filmu - Juliet i Marc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz